Vacature – Office Manager – Aalst

emPOWER yourself @ Konnekto

Konnekto is een dynamisch en waardengedreven team, met een heldere missie, visie en strategie. Onze waarden vatten we graag samen als POWER, een acroniem voor Positief, Ondernemend, Waardevol, Eerlijk en Resultaatgericht.

Konnekto begeleidt bedrijven en organisaties te groeien, te innoveren of te transformeren. Onze dienstverlening bestaat uit strategie & transformatie, internal audit & risk advisory, talent management en subsidieadives. Wij zijn business consultants die onze klanten daarin met raad en daad bijstaan.

Functiebeschrijving

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het bedrijf.

Je werkt binnen verschillende domeinen van Konnekto. Zo neem je de dagdagelijkse administratie voor jouw rekening.

Office management taken zoals binnenkomende en buitengaande post, telefoon, correspondentie, office supplies, klassement, agendabeheer, de administratie, het uitvoeren van mailings, boekhouding, opmaak van offertes en presentaties, organisatie van meetings en workshops, ondersteuning van prestaties van de medewerkers vallen onder jouw bevoegdheid.

Daarnaast sta je in voor de organisatie van onze Konnekto-events. Dit gaat van het lanceren van het event tot het boeken van een locatie, catering, opvolgen van inschrijvingen, … en brengt nadien verslag uit over de verloop van het event zelf.

Je verzorgt tevens de content op onze website. Zo zorg je dat de blogposts op tijd verschijnen en gedeeld worden, doe je een update van de events, plaatsen van vacatures, uitsturen van nieuwsbrieven, enz.

En last but not least, bied je ondersteuning aan de Subsidie Consultants bij de administratieve taken van de projectdossiers en rapporteert aan hen over de stand van zaken.

Het kost je geen moeite het overzicht te bewaren en prioriteiten te stellen.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma office management of bedrijfsmanagement
  • Je hebt reeds 2 jaar relevante ervaring waarin je bewezen hebt contactvaardig en doortastend te kunnen handelen
  • Je bent administratief uiterst nauwkeurig
  • Je beschikt over uitstekende schrijfvaardigheden
  • Je hebt een hands-on mentaliteit
  • Je neemt eigen initiatieven en je bent klantgericht en communicatief ingesteld
  • Je bent een zelfstandige persoon die discretie belangrijk vindt en een gevoel van vertrouwen opwekt
  • Je bent vlot in het Nederlands en kan je professioneel uitdrukken in het Engels en Frans
  • MS Office-pakket en/of Apple iWork-pakket kent voor jou geen geheimen
  • Basiskennis van een CMS is een pluspunt

Aanbod

  • Een professionele en ambitieuze werkomgeving
  • Een overeenkomst van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen
  • Flexibiliteit
  • Een uitdagende omgeving met een gedreven team-spirit

Enthousiast?

Laat je gegevens en CV na of bel even met één van onze partners.

 

Laat uw cv na